Володимир Захарченко
Кейс очікує підтвердження клієнтом
Клієнт: ТОВ Уманьпиво
Реорганізація управління фінансовим департаментом
Клієнт ТОВ Уманьпиво
На момент звернення існувала застаріла структура управління фінансовим департаментом і зокрема, бухгалтерією, що базувалася на розподілі функцій за окремими рахунками. Облікова система використовувалась для фінального відображення облікової інформації і не була задіяна для управління і контролю виконання функцій згідно затверджених бізнес-процесів.
Задача:
1. Налагодити бізнес-процеси управління фінансами. 2. Оптимізувати чисельність служби. 3. Перерозподілити функції між співробітниками
Рішення:
1. Впровадили зрозумілу систему обліку на базі BAS КУП 2. Запустили управління діяльністю служби через контроль виконання функцій бізнес-процесів.
Результати:
1. Змінили та оптимізували основні бізнес-процеси обліку 2. Запропонували чисельне скорочення персоналу фінансової служби без шкоди для системи обліку

Задайте питання експерту щодо цього кейсу

MEREZHA Platform 30 вересня 2021
30 вересня 2021

Що було б цікаво для ваших потенційних клієнтів, які цікавляться реалізацією аналогічних послуг?

05 квітня 2021 Питання від MEREZHA
05 квітня 2021 Питання від MEREZHA

Які інструменти і методики ви використовували для цього проєкту і чому?

05 квітня 2021

Володимир Захарченко

05 квітня 2021

Моніторинг робочого дня. Підготовка карт бізнес-процесів. Дослідження рівня завантаженості співробітників служби

Запросіть експерта на першу безкоштовну діагностичну онлайн-зустріч та проконсультуйтесь з ним щодо покращення показників вашого бізнесу
Зареєструйтесь і отримайте ще більше бізнес-кейсів, вебінарів, майстер-класів від кваліфікованих експертів